Vstupujeme do 4. roku spolupráce se Super zoo
Čtyři roky budování silné značky na TikToku.
Naše spolupráce začala před čtyřmi lety díky webináři o TikToku, kterého se zúčastnili i zástupci Super zoo. Po webináři nás zástupci Super zoo kontaktovali s tím, že by nám rádi svěřili do rukou výrobu videí a správu jejich TikTok profilu. Super zoo se tak stalo jednou z prvních velkých českých značek, které nám důvěřovaly v oblasti správy TikToku.
Od začátku naší spolupráce jsme věděli, že chceme na TikToku rozšířit povědomí o značce a zároveň časem propojit brandové kampaně s prodejními výsledky. To si vyžadovalo sestavení dlouhodobé strategie.
Miliony zhlédnutí a noví zákazníci pro Super zoo díky krátkým videím.
Ze sestavené strategie vyplynulo zaměřit se na natáčení edukativních videí doplněných o autentické reakce pracovníků (expertů) na prodejnách. Vrhli jsme do práce a první dva měsíce jsme vydávali na TikToku Super zoo jedno video denně. Díky tomuto postupu jsem byli schopni rychle otestovat, která videa na profilu fungují.
Následující měsíce jsme snížili intenzitu a vydávali už jen 10 videí měsíčně. Tento počet držíme již tři roky.
1. měsíc spolupráce
Flexibilita a inovace
TikTok je platforma, která se rychle mění, a proto je flexibilita klíčem k úspěchu. Naše spolupráce se Super zoo se vyznačuje neustálým hledáním nových nápadů a trendů, které by mohly rezonovat s cílovou skupinou. Díky této flexibilitě jsme schopni rychle reagovat na nové výzvy a neustále přicházet s inovativním obsahem, který má vysoký dosah a efektivně zapojuje uživatele.
Postupem času jsme na profil nezařazovali pouze edukativní videa. Díky neustálému monitoringu trendů a pravidelné aktualizaci strategie dnes na profilu najdete také video replays, carousely, ukázky produktů a rozhovory s majiteli mazlíčků.
Video replay
Carousel
Rozhovory
Neustále rosteme
Za první rok spolupráce se nám povedlo získat 97.000 sledujících a vytvořit tak největší firemní účet zaměřený na obsah se zvířaty na českém TikToku. Počet sledujících profilu neustále roste a momentálně na něm najdeme přes 157.000 sledujících.
Na základě dat Super zoo můžeme říct, že strategie, kterou jsme pro Super zoo vytvořili a implementovali, přispěla ke zvýšení povědomí o značce mezi cílovou skupinou ve věku 18–24 let. V průběhu posledních dvou let zaznamenalo Super zoo nárust top of mind o 20 %. Stejně tak spontánní znalost značky v této cílové skupině vzrostla o 20 %.
Dalším pozitivním výsledkem je způsob, jakým Super zoo cílová skupina vnímá. Více než 50 % mladých zákazníků vnímá Super zoo jako profesionální značku. Navíc 43 % z nich považuje Super zoo za moderní značku.
Kristýna Černá
Super zoo
Vzájemné spolupráce s ShortPRO si velmi vážíme. Při spolupráci s agenturou je pro nás
vždy důležité mít flexibilně nastavenou komunikaci s lidmi, kteří jsou nadšenci ve svém oboru, což se nám s ShortPRO podařilo a odrazilo
se to i na výsledcích, které mnohonásobně překročily stanovené cíle.
“
Čtyři roky spolupráce se Super zoo jsou pro nás důkazem, že když se spojí kvalitní obsah a dlouhodobá strategie, lze dosáhnout výsledků. Těšíme se na další společné projekty, které nám budoucnost přinese, a věříme, že naše partnerství bude i nadále přinášet úspěchy. Děkujeme a těšíme se na další společný rok!
Potřebujete rozjet TikTok? Umíme.
U nás v ShortPRO se specializujeme na TikTok a krátká videa. Za 4 roky našeho působení jsme vytvořili přes 10.000 videí a oslovili několik miliónů diváků na sociálních sítích. Zajistíme pro vás tvorbu strategie a obsahu, správu účtu a placené reklamy na TikToku.
Naše divize
Případové studie
Spolupráce s námi
Copyright 2024