Menu Zavřeno

Reklamní spot pro Bezrealitky

Podívejte se

Bezrealitky je aktuálně jedním z největších specializovaných realitních portálů, který propojuje majitele a zájemce. Dnes zajišťují pětinu všech realitních transakcí v Česku. Od roku 2019 působí také na Slovensku a postupně plánují expandovat i do dalších zemí.
Cílem Bezrealitky je dělat věci rychleji, lépe a jednodušeji. Vytvořili službu, s jejíž pomocí dokáže každý sám prodat nebo pronajmout svůj dům, byt, garáž, pozemek nebo kancelář. A kde zájemci o koupi nebo pronájem nemovitosti dostanou šanci domluvit se přímo s majitelem.
Ondřej Strada
Ecommerce Manager

„Jsem rád, že jsme se spojili právě s agenturou ShortPRO. Cením si znalosti online prostředí a aplikování těchto poznatků do tvorby. Zároveň mám radost, že se nám podařilo vytvořit funkční kreativy jak na šířku, tak na výšku. Nemusím tak koordinovat 2 separátní natáčení, ale mám vše najednou. Do toho se mi ShortPRO postaralo kromě samotné produkce i o kreativní koncept kampaně. Vše tak mám pod jednou střechou – paráda.“

Slovy režiséra

Pro Bezrealitky jsme natočili 30 sekundový spot 16:9 na platformu YouTube. Hlavní cílovou skupinou pro nás byli vlastníci nemovitostí (muži 35+ let), proto jsme se vydali směrem hledání nejčastějšího problému, se kterým se vlastník nemovitosti může setkat – nalezení relevantního zájemce a netrávení času schůzkami s nevyhovujícími nájemci.
Bezrealitky se na tuto službu zaměřuje – poskytuje tzv. „ověření zákazníka“. S tímto nosným podkladem jsme tedy začali pracovat v kreativě. Využili jsme týmových znalostí sociálních sítí a do vizuálu jsme zakomponovali hook, který napomáhá v dokoukatelnosti a zohledňuje fakt, že divák má pouhých 5 vteřin, než může reklamu přeskočit (na TV přeskočit nelze).
Klientovi jsme představili několik variant zpracování kreativních nápadů. Od počátku jsme měli jasného favorita, na kterém jsme se shodli. Potěšilo nás, že jsme se mohli vydat atypickým směrem a trochu „upustit otěže“. Zvolili jsme proto odvážnější cestu s lidmi v maskách, kteří znázorňují neznámo. Nevíme, zda-li je postava muž či žena, zda není stíhán*a policií atp. Poté, co herec využije službu Bezrealitky, objevíme se v úhledném prostředí, kde nám jsou představení konkrétní zájemci ověření službou Bezrealitky. Vše vyvolává pocit uvolnění, kdy pronajímatel s úsměvem a oddechem vychází vstříc relevantním zájemcům.

Výsledné video

Podívejte se, jak vypadá výsledný reklamní spot pro Bezrealitky.

O co jsme se postarali

Dokážeme komplexně pokrýt celý proces od idea makingu a vymýšlení kreativního konceptu až po následné nasazení spotu na jednotlivé platformy.
Idea making

Počáteční idea making je pro budoucí úspěch videí zcela zásadní. V této fázi projektu se naši kreativci z naší divize ShortPRO Creative zaměřují na kreativní nápady a koncepty, které jsou v souladu s vašimi požadavky a zároveň jsou přizpůsobeny pro co nejlepší komunikaci s vašimi zákazníky. Soustředíme se na to, aby byla vaše videa přínosná, poutavá a účinná pro konkrétní platformy, na kterých budou publikována. To znamená, že pečlivě zvažujeme, jaký styl a obsah bude nejvhodnější pro různé platformy. Díky tomu získáte obsah, který bude nejen vizuálně atraktivní a zajímavý, ale také efektivní v oslovování vašich zákazníků.

Pre produkce

Po idea makingu přichází na řadu psaní scénářů – ty se liší podle velikosti a náročnosti produkce. Scénáře pro prodejní videa na sociální sítě mají trochu jinou podobu než scénáře pro reklamní spoty. V rámci preprodukční části naši zkušení produkční pečlivě vybírají nejvhodnější lokace, rekvizity, herce či dabéry. Důkladně a precizně připravujeme navazující technické scénáře a natáčecí plány, abychom vám mohli garantovat bezproblémové natáčení.

Produkce

Samotné natáčení koordinuje zkušený režisér, který dbá na to, aby byl každý detail podle předem schváleného scénáře a aby výsledné video bylo té nejvyšší kvality. Dle náročnosti natáčení se poté liší velikost štábu, který se samotného natáčení účastní - může zahrnovat kameramana, zvukaře, osvětlovače a další potřebné odborníky jako je vizážista či kostymér.

Post produkce

Závěrečná fáze post produkce zahrnuje finální úpravy videa jako jsou střih, barvení, tvorba titulků a přidání hudby. V této fázi dokážeme natočeným materiálům vdechnout život a dodat videu další rozměry prostřednictvím animací, efektů a vizuálních úprav. Pokud je cílem upraveného videa jeho umístění na sociální sítě, věnujeme pozornost i optimální délce videa a jeho formátu, aby bylo co nejefektivnějším pro danou platformu.

Lokalizace

Často se setkáváme s tím, že výsledné spoty chce klient použít ve více jazykových mutacích pro více zemí. V takovém případě zařídíme dabing, přičemž vybíráme z 600+ rodilých mluvčích ze 30 zemí světa. Samozřejmě poté dle potřeby lokalizujeme i titulky ve videu.

Propagace

Jsme schopní videa také zveřejnit na sociálních sítích klienta, případně je umístit do placené propagace na všech dostupných platformách. Díky tomu, že v naší agentuře disponujeme divizí ShortPRO PPC&Data, dokážeme se komplexně postarat i o navazující výkonnostní část marketingu a vyhodnocení úspěšnosti kampaně.

Za projektem stojí skvělý tým

Samuel Bogner
Director
Jakub Volena
DOP
Karolína Kdýrová
Production
Adam Poláček
1AC
Michal Svoboda
Production
Jakub Janeček
Idea making
Valerie Gajarská
Idea making
Tomáš Kapinus
Animations
Jakub Volena
Grading & Edit

Chcete reklamní video spoty?
Umíme.

Jsme specialisté na mladou generaci – tu, která tvoří 1/3 světové populace a postupně přichází na pracovní trh. Pomůžeme vám vymyslet strategii online komunikace a postaráme se o navazující kampaně.
Ať vám nic neuteče
Copyright 2024