Influencer marketing kampaň
bojující proti dezinformacím.
Přehrát video
Influencer marketing? Umíme.
Demagog je jedinečný český neziskový projekt zaměřený na faktickou kontrolu výroků politiků a ověřování pravdivosti sdíleného obsahu na sociálních sítích. Jako jediní akreditovaní partneři Facebooku v České republice pro ověřování pravdivosti vybraného obsahu získali od svého založení řadu důležitých novinářských ocenění a podporu od Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky. Od roku 2022 jsou také součástí centra pro výzkum dezinformací CEDMO.
Demagog nás oslovil s prosbou o realizaci influencer marketingové kampaně, která by přinesla vyšší povědomí o jejich důležité práci a osloví zejména mladší publikum. Byli si vědomi, že k dosažení tohoto cíle potřebují strategicky využít vliv populárních osobností na sociálních sítích, a proto se obrátili na nás, ShortPRO.
Na základě zadání klienta jsme tedy pro kampaň vybrali 3 influencery. A to konkrétně Martina Mikysku, Jana Lukačeviče a Tomáše Novotného.
Kampaň je rozložena do několika měsíců, přičemž každý měsíc influenceři zveřejňují kombinaci hlavního příspěvku na Instagramu, TikToku (případně YouTube) doplněných o Stories. Obsah byl pečlivě navržen tak, aby byl informativní, zábavný a bez politické zaujatosti či urážlivého jazyka.
Potřebujete influencery?
Umíme.
Pro velké i malé značky kompletně zastřešujeme influencer marketing – od výběru vhodných influencerů, přípravy mechaniky kampaně, monitoring až po kontrolu a koordinaci výstupů
Naše divize
Případové studie
Spolupráce s námi
Copyright 2024