Menu Zavřeno

Minisérie „Klapky & kopačky" pro O2

Potřebujete produkci? Umíme.

Pro společnost O2, jednoho z největších telefonních operátorů, vytváříme pravidelný obsah na TikTokInstagram.
O2 nás letos také oslovilo s nabídkou větší produkce, která měla za cíl více zpropagovat službu O2TV.
Zapojili jsme se do celého procesu vymýšlení kampaně, psaní scénářů a příprav, přičemž výstupem byla
4 dílná minisérie s názvem Klapky & kopačky, ve které se ambassadoři O2 (Naomi Adachi, Petr Švancara) a hosté jako Petr Čech utkávali v různých výzvách.
Jako ShortPRO se primárně specializujeme na mladou generaci, přičemž tato kampaň pro O2, respektive službu O2TV, byla cílená na starší publikum. Bylo pro nás proto výzvou celou produkci poskládat tak, aby výsledná videa mezi starší cílovkou vzbudila zájem.
Val
Produkční & projektový manažer
"

Celá minisérie Klapky & kopačky byla výzvou pro celý tým, jelikož jsme zvyklí cílit spíše na generaci Z skrze vertikální videa a tato kampaň měla být spíše pro starší generace v horizontálním formátu. Nejvíce nám dalo zabrat vymyslet obsah, který splní tato kritéria a zároveň zaujme, pro nás ne tolik známou, cílovou skupinu. Celý tým od kreativy, až po produkci a postprodukci pro to udělal maximum a stálo to za to. Je to důkazem, že pro nás nic není překážkou a nebojíme se podobných výzev.

Slovy projektového manažera

Celá minisérie Klapky & kopačky byla výzvou pro celý tým, jelikož jsme zvyklí cílit spíše na generaci Z skrze vertikální videa a tato kampaň měla být spíše pro starší generace v horizontálním formátu. Nejvíce nám dalo zabrat vymyslet obsah, který splní tato kritéria a zároveň zaujme, pro nás ne tolik známou, cílovou skupinu. Celý tým od kreativy, až po produkci a postprodukci pro to udělal maximum a stálo to za to. Je to důkazem, že pro nás nic není překážkou a nebojíme se podobných výzev.

Doprovodný obsah na sociální sítě.

Kromě hlavních 4 videí také vznikla celá řada snippetů, teaserůbehind the scenes, které poté skrze sociální sítě lákaly diváky ke zhlédnutí hlavních videí na YouTube kanálu O2.

Jak to dopadlo?

Dle slov klienta byl dopad na brand viditelný a videa se v rámci cílové skupiny setkala s pozitivním ohlasem. Diváci dobře reagovali i pod samotnými videi na YouTube, případně u doprovodných videí na sociálních sítích.

Potřebujete velkou produkci?
Umíme.

Máme štáb s režiséry, produkční, kameramany, editory, osvětlovače. Máme techniku. Zajistíme prostory i herce. Nebojíme se velkoformátových produkcí.
Ať vám nic neuteče
Copyright 2024