Sociální sítě?
Umíme.
Naše specializace
Bojujeme za větší bezpečí na internetu!
Spolu s organizací Safer Internet Centrum ČR vytváříme edukační obsah na Instagramový profil @no_net_drama.
Profil vznikl pro uskupení organizací CZ.NIC, Linky bezpečí, Dětského krizového centra a Jednoho světa na školách.
Profil se zaměřuje na:
- Edukaci o digitálním prostředí
- Poukazování na hrozby i pozitiva internetu
- Zábavný obsah pro mladší publikum
Věděli jste, že
TikTok funguje jako velice silný SEO nástroj?
Na TikToku byste proto měli psát popisky, hashtagy či dokonce samotné titulky ve videích tak, aby byly dobře indexovatelné a lidé vás podle toho našli.
Nejdelší videa jde nahrát na TikTok?
Možná překvapivě je TikTok platforma, která umožňuje nahrát vertikální videa až 10 min dlouhá. Oproti tomu Instagram Reels umožňuje 90 vteřin a YouTube Shorts pouze 60 vteřin.
Na TikToku vznikne měsíčně přes 7,5 milionu videí?
Krátká videa skutečně dominují online světu, což dokazuje číslo počtu vyrobených videí pouze na TikTok. Stejně tak se videa tvoří na Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest a další.
Monitoring trendů na sociálních sítích (TikTok)
- Přehled, co nejvíce letí mezi uživateli na TikToku.
- Týdenní frekvence zasílání reportu.
- Klíčová slova, hashtagy, hudba, vizuální prvky.
- Tvůrci a značky na vzestupu, market share.
PPC Restart 2024
- 23.5.2024
- 09:00-17:00
- Kino Lucerna, Vodičkova 36, Praha 1
Spoluzakladatel a CEO ShortPRO, Vít Janda, na konferenci promluví na téma:
Co vidíme na datech z TikTok reklam, krátkých videí napříč sociálními sítěmi o této skupině nakupujících, která bývá často stále podceňovaná? Generace Z tvoří 1/3 světové populace a jednou se stane největší kupní silou na trhu. Co je z pohledu výkonnostního marketingu klíčové pro přilákání této cílovky? Dozvíte se v přednášce protkané daty, statistikami a ukázkami.
Jak vám dokážeme pomoci
Počáteční nastavení sociálních sítí
Před tím, než se pustíte do výroby obsahu a jeho zveřejňování na sociální sítě, je potřeba založit a správně nastavit vaše firemní profily.
Může se zdát, že jde o jednoduché věci, je však potřeba myslet na správné zabezpečení, poutavý vzhled a výstižné popisky. Rádi s tím pomůžeme a nastavíme tak, aby šlo později i měřit.
Popis & Bio
Odkazy
Vzhled účtu
Zabezpečení
Analytika
Pokud máte zájem o počáteční nastavení sociálních sítí či audit stávajících účtů, kontaktujte nás.
Komplexní správa sociálních sítí
Nejdříve řádně nastavíme všechny účty, případně založíme nové, abychom začínali s čistým štítem a vaše značka se mohla prezentovat v tom nejlepším světle.
Pokud nevíte, jak na sociálních sítích působit tak, abyste oslovili vaši cílovou skupinu, rádi pomůžeme se sestavením komplexní strategie. Máme na to divizi ShortPRO Strategie & Kreativa.
Ať už se jedná o výrobu videí či grafických příspěvků, o vše se plně postaráme díky našim divizím ShortPRO Creative a ShortPRO Produkce.
Vyrobený a schválený obsah zanášíme do publikačního plánu, kam přidáváme také popisky, hashtagy, použitou hudbu apod. Dle našich zkušeností navrhujeme vhodné časy pro publikaci. Poté provádíme samotné zveřejnění a následnou interakci s uživateli.
Velmi důležitou součástí správy sociálních sítí je práce s komunitou. Je stěžejní sledovat, jak naši diváci reagují na náš obsah, jakou nám dávají zpětnou vazbu a co chtějí vidět příště. Díky tomu dokážeme budovat pevnější vztahy a loajálnější sledující, potažmo zákazníky.
Často kladené otázky
Správa sociálních sítí zahrnuje plánování, vytváření, zveřejňování a analýzu obsahu napříč sociálními platformami jako jsou TikTok, Facebook, Instagram, YouTube a další. Správa sítí také zahrnuje interakci s uživateli a správu online komunity, což může vést k větší důvěře a loajalitě zákazníků.
Frekvence zveřejňování závisí na vašich cílech, zdrojích a na specifikách každé platformy. Všeobecně platí, že na platformách jako je TikTok či Twitter je vhodné zveřejňovat častěji (klidně až 1 a vícekrát denně), zatímco na platformách jako je Facebook nebo Instagram může být efektivnější zveřejňovat méně často, ale s vyšší kvalitou obsahu.
Úspěšnost lze měřit pomocí metrik jako jsou dosah, počet interakcí, růst sledujících, a míra konverzí vztahujících se k aktivitám na sociálních sítích. Používání analytických nástrojů poskytovaných sociálními sítěmi nebo externími aplikacemi vám umožní sledovat tyto metriky a hodnotit výkonnost vašeho obsahu.
Efektivní obsah se liší podle platformy a cílového publika. Vizuálně atraktivní obsah, jako jsou videa a kvalitní grafika či fotky, obvykle funguje dobře na většině platformách. Edukační obsah, zábavné příspěvky a interaktivní obsah jako jsou ankety nebo soutěže mohou také zvýšit zapojení diváků.
Pro zlepšení zapojení diváků je klíčové rozumět vašemu publiku a pravidelně s ním interagovat. Přizpůsobte obsah zájmům a potřebám vašich sledujících, reagujte na komentáře a zprávy a vytvářejte obsah, který vybízí k diskusi nebo sdílení. Také je důležité testovat různé typy obsahu a časy zveřejňování, abyste zjistili co nejvíce rezonuje s vaším publikem.