
Prodávat na TikToku? Umíme.
Milionové tržby díky UGC videím a TikTok reklamě.

Bonami je český e-commerce obchod zaměřený na stylové a designové produkty do domácnosti. Nabízí široký výběr nábytku, bytových doplňků, dekorací a inspirací pro moderní bydlení. Značka klade důraz na kvalitu, estetiku a praktické řešení pro každý interiér. Bonami působí na několika evropských trzích a svým zákazníkům poskytuje nejen produkty, ale i nápady, jak si vytvořit domov podle vlastních představ.
Doplnění placených reklam o další formát UGC videí
Pro Bonami jsme realizovali prodejní kampaň na TikToku, která běžela v období prosince 2024 a ledna 2025. Cílem bylo otestovat TikTok jako prodejní kanál a zjistit, jak různé typy produktů rezonují u uživatelů.
Do kampaně jsme zapojili 8 UGC tvůrkyň, přičemž každá ve svých videích propagovala jiný produkt. To nám umožnilo rozšířit zásah mezi větší počet uživatelů.
Celkem jsme vygenerovali přes 12 000 prokliků a téměř 1 100 konverzí, přičemž celková hodnota objednávek přesáhla 2 miliony Kč. Díky efektivní optimalizaci jsme udrželi PNO mezi 3,4–5,5 % a ROAS v rozmezí 18–29, což potvrzuje, že TikTok Ads má silný potenciál jako akviziční kanál.
Námi vyprodukované UGC videa byla použita i v reklamách na Metě, kde také dosahovala skvělých výsledků.
Výsledky po spuštění TikTok Ads (2024)
ROAS 18-29
PNO 3,4-5,5 %
1 100 konverzí
2 mil. Kč


Ukázky našich UGC kreativ
Podívejte se na videa od našich UGC tvůrců, která jsme tvořili pro Bonami. Videa fungovala na TikToku, ale velmi dobré ohlasy sbírala i na Metě. Bonami zaznamenalo signifikantní nárůst prodejů daných produktů či kategorií v období, kdy byla reklama s našimi UGC videi spuštěná.






UGC tvůrce školíme v rámci naší
ShortPRO Academy
Tvůrce učíme dovednosti, aby:
- Uměli natáčet brandová i prodejní videa.
- Chápali základy marketingu a reklamy.
- Dokázali nad videi přemýšlet komplexně.
To vše vede k tomu, že disponujeme databází opravdu kvalitních tvůrců, kteří dokáží přinést výsledky.
Co jsou to UGC videa?
Co jsou UGC prodejní sady videí a jak pomohou přinést výsledky?
Jedna sada videí zahrnuje skupinu videí, kde každé video z nich má stejné jádro - stejné tělo nebo obsah. Nicméně, každé video se liší v použitém "hooku" (začátku videa) a "CTA" (Call to Action; výzva k akci).

Framework UGC prodejního videa
Hooky slouží jako jedinečné prvky na začátku videa, které mají nalákat pozornost diváků a zaujmout je. Každý hook je koncipován tak, aby oslovil různé segmenty publika nebo vyzýval k různým emocionálním reakcím.
Co se týče CTA, tak každé video obsahuje jiné výzvy k akci na konci. Ty mohou zahrnovat přímé vyzvání k nákupu, sdílení obsahu, nebo jakoukoliv jinou požadovanou interakci od diváků.
Celkově se tato strategie používá s cílem testovat, které kombinace hooků a CTA generují nejlepší odezvu od publika, a tím optimalizovat výkon celkové kampaně.
Proč testovat v reklamě více sad videí?
Různé verze videí mohou oslovit různé segmenty cílového publika. Co funguje pro jednu skupinu zákazníků, nemusí nutně působit stejně účinně na jinou skupinu.
Dále, testování různých variant umožňuje identifikovat, které prvky videa mají největší vliv na jeho úspěch - který je nejsilnější hook a jaké CTA u diváků vyvolá požadovanou akci. Tímto způsobem testování lze lépe porozumět preferencím publika a optimalizovat budoucí reklamní strategie.
Celkově vzato, testování více variant videí nám přináší data potřebná k neustálému zdokonalování a optimalizaci reklamních strategií.
Tip pro vás
Pokud má v reklamě video dobré výsledky (engagement, …), je velmi pravděpodobné, že by mohlo mít šanci fungovat i organicky bez podpory placené reklamy.
Proto je jednou z našich strategií tato úspěšná videa z reklamy zveřejnit též na TikTok profil klienta. Video se tak může šířit organicky TikTokem a klientovi pomáhat s šířením brandu a budováním profilu.
Stejné video můžeme podpořit i reklamou skrze tzv. Spark Ads. Video tedy ve finále koluje TikTokem jak organicky, tak skrze reklamu.
Naše přednáška na konferenci Czech On-line Expo 2024 na téma „Jak z TikToku generovat tržby pomocí UGC videí a real-time optimalizace reklamy a kreativy" získala hodnocení 4.9 z 5.
Přednášku je možné zhlédnout zpětně.
Chcete videa do reklamy?
Umíme.
Máme široký tým UGC tvůrců, vlastní Akademii, specialisty na výkonnostní reklamu a datové analytiky. Postaráme se o propojení kreativy a čísel a přineseme výsledky.
Naše divize
Případové studie
Spolupráce s námi












Copyright 2024