Menu Zavřeno

Influencer marketing?
Umíme.

Influenceři na míru vašim potřebám

Postaráme se o celý proces

Definice cílové skupiny a cíle spolupráce
Strategie spolupráce
Výběr influencerů – schválení klientem
Exekutiva
(briefing, guidelines, ...)
Vyhodnocení a report

Naše kampaně

Kampaň s účelem edukace o kožním onemocnění Rosacea.

0
Influenceři
0 %
Engagement rate
0
Impresí
Pokryté platformy:

Launch nového produktu DJI Osmo Pocket 3DJI Osmo Mobile 6.

0
Influencerů
0 %
Engagement rate
0
Impresí
Pokryté platformy:

Představení nového produktu z řady proti akné Cleanance.

0
Influenceři
0 %
Engagement rate
0
Impresí
Pokryté platformy:

Kampaň na produktový bestseller „Miláček" od eshopu Ochutnej Ořech.

0
Influencerů
0 %
Engagement rate
0
Impresí
0 %
ROI
Pokryté platformy:

Kampaň s cílem přivést mladé lidi k úklidu ve svém okolí.

0
Influenceři
0 %
Engagement rate
0
Impresí
Pokryté platformy:

Akvizice nových uživatelů do platformy Hedepy.

0
Influenceři
0 %
Engagement rate
0
Impresí
Pokryté platformy:

Cílem kampaně bylo budování brand awareness, získání nových stažení aplikace a nových uživatelských registrací.

0
Influenceři
0 %
Engagement rate
0
Impresí
0
Cena za 1 stažení
Pokryté platformy:

Aktivace influencerů na téma bezpečnosti na internetu při příležitosti Dne bezpečnějšího internetu 2024.

0
Influencerů
0 %
Engagement rate
0
Impresí
Pokryté platformy:

Často kladené otázky

Je influencer marketing populární?

Ano a jeho popularita a význam ve světě marketingu neustále rostou. Zatímco ještě nedávno byla tato forma marketingu používána inovátory jako excentrická součást jejich strategií, dnes je influencer marketing na sociálních sítích používán v odvětvích jako je jídlo, wellness, krása, fitness, péče o domácí mazlíčky, aplikace apod.

Kolik stojí influencerská kampaň a je cenově dostupná i pro menší firmy?

Na tuto otázku není jednoznačná odpověď. Každá kampaň, v závislosti na cíli, šířce a tvůrcích, se cenově značně liší. Na jedné straně můžete spolupracovat s celebritami, jejichž služby vás budou stát nemalé peníze, ale oslovíte díky takovéto kampani masy lidí. Na druhou stranu můžete pracovat s mikro- nebo makro-influencery, kteří mají menší, ale za to většinou relevantnější sledující a jejich ceny jsou přívětivější pro vaše marketingové budgety. Ceny se tedy liší případ od případu, ale přesto jde o vynikající možnost marketingu i pro nejmenší podniky.

Měli byste se do influencer marketingu pustit sami nebo dává smysl najmout agenturu?

Obě možnosti mají své výhody a nevýhody. Když spolupracujete s agenturou, nemusíte se o nic starat, ale bude vás to pravděpodobně stát více peněz než když se do influencer marketingu pustíte sami. Organizovat celou kampaň sám však znamená, že místo peněz budete muset investovat do kampaně poměrně hodně času. Je to tedy otázka preferencí.

Jak je měřena výkonnost influencer marketing kampaně?

Úspěch kampaně měříme pomocí metrik, jako je počet zhlédnutí, dosah, interakce atp. Díky těmto číslům přesně zjistíte, jak si influencerská kampaň vedla a zda se vám vaše investice vyplatila. 

Chcete influencery?
Umíme.

Pro velké i malé značky kompletně zastřešujeme influencer marketing – od výběru vhodných influencerů, přípravy mechaniky kampaně, monitoring až po kontrolu a koordinaci výstupů.
Copyright 2024