PPC & Data?
Umíme.
Naše specializace
Reklama na TikToku
TikTok je velice efektivním nástrojem pro akviziční kampaně. Obsah reklam si zde často zachovává autentickou podobu TikTok videí, díky kterým dokážeme přirozeně podpořit viditelnost značky (brand awareness), ale také přinést konverze. Pomůžeme vám se správným nastavením kampaně, výběrem kreativy a správného formátu.
Dále umíme
Reklama na Facebooku a Instagramu
Facebook a Instagram jsou klíčové platformy pro zvýšení povědomí o značce a generování konverzí. Reklamy zde mohou být pečlivě cílené a vizuálně přitažlivé, což zvyšuje jejich efektivitu.
Reklama na
YouTube
YouTube je vynikající platforma pro rozšíření dosahu vaší značky a zvýšení konverzí prostřednictvím poutavých video reklam. Tyto reklamy umožňují hlubší engagement a dlouhodobější interakci s vaším publikem.
Reklama na Google & Seznamu
Google Ads a Seznam Sklik jsou mocné nástroje pro dosažení vašich marketingových cílů, a to od zvýšení návštěvnosti webu po generování konverzí. Poradíme, aby investice přinesla maximální výsledky.
Meta reklama
TikTok je velice efektivním nástrojem pro akviziční kampaně. Obsah reklam si zde často zachovává autentickou podobu TikTok videí, díky kterým dokážeme přirozeně podpořit viditelnost značky (brand awareness), ale také přinést konverze. Pomůžeme vám se správným nastavením kampaně, výběrem kreativy a správného formátu.
YouTube reklama
TikTok je velice efektivním nástrojem pro akviziční kampaně. Obsah reklam si zde často zachovává autentickou podobu TikTok videí, díky kterým dokážeme přirozeně podpořit viditelnost značky (brand awareness), ale také přinést konverze. Pomůžeme vám se správným nastavením kampaně, výběrem kreativy a správného formátu.
Google & Seznam reklama
TikTok je velice efektivním nástrojem pro akviziční kampaně. Obsah reklam si zde často zachovává autentickou podobu TikTok videí, díky kterým dokážeme přirozeně podpořit viditelnost značky (brand awareness), ale také přinést konverze. Pomůžeme vám se správným nastavením kampaně, výběrem kreativy a správného formátu.
Zajistíme reklamu také na
Snapchat
Spotify
Twitter (X)
Digital Turbine
PPC Restart 2024
- 23.5.2024
- 09:00-17:00
- Kino Lucerna, Vodičkova 36, Praha 1
Spoluzakladatel a CEO ShortPRO, Vít Janda, na konferenci promluví na téma:
Co vidíme na datech z TikTok reklam, krátkých videí napříč sociálními sítěmi o této skupině nakupujících, která bývá často stále podceňovaná? Generace Z tvoří 1/3 světové populace a jednou se stane největší kupní silou na trhu. Co je z pohledu výkonnostního marketingu klíčové pro přilákání této cílovky? Dozvíte se v přednášce protkané daty, statistikami a ukázkami.
Jak vám dokážeme pomoci
Počáteční nastavení analytiky
Abychom byli schopni správně měřit výsledky reklam, je před prvotním spuštěním potřeba řádně nastavit veškeré analytické nástroje, které sbírají data a mají vliv na následný reporting.
Standardně jsme zvyklí před spuštěním reklam provést audit. Ten je pro klienty dobrovolný (my jej však důrazně doporučujeme) a zahrnuje kontrolu:
GTM
GA4
Cookie lišta
Měřící pixely
Ads Managery
Pokud máte zájem o počáteční nastavení analytiky či audit analytických nástrojů nebo již běžících reklam, kontaktujte nás.
Komplexní správa reklam
Tisíce objednávek díky UGC videím a TikTok reklamě.
Často kladené otázky
Výkonnostní reklama je typ online marketingu, kde inzerenti platí pouze za konkrétní akce uživatelů jako jsou kliknutí, konverze nebo prodeje. Tento přístup se zaměřuje především na dosažení měřitelných výsledků a optimalizaci návratnosti investic (ROI) na rozdíl od tradiční reklamy, která může být zaměřena více na zvýšení povědomí o značce.
Klíčové metriky pro výkonnostní reklamu zahrnují míru konverze (CR), náklady na akvizici (CPA), návratnost investice (ROI) a celkový počet generovaných leadů nebo prodejů. Tyto indikátory pomáhají sledovat efektivitu kampaní a informovat o dalších rozhodnutích pro optimalizaci.
Strategie rozpočtu by měla být flexibilní a přizpůsobit se výkonnosti kampaně. Je doporučeno alokovat část rozpočtu na testování různých přístupů a reklamních formátů, zatímco větší část investovat do kanálů a taktik, které prokázaly nejvyšší ROI. Pravidelné hodnocení a přerozdělování rozpočtu na základě výsledků je klíčové.
Výsledky výkonnostní reklamy mohou být viditelné téměř okamžitě po spuštění kampaně, zvláště pokud jsou kampaně správně nastaveny a optimalizovány. Nicméně, pro hlubší analýzu a stabilní zjištění účinnosti může trvat několik týdnů nebo měsíců, aby se data akumulovala a poskytla jasnější obrázek.
Optimalizace by měla zahrnovat analýzu dat získaných z reklamních platforem, A/B testování různých prvků kampaně (například reklamních kreativ, cílových stránek a cílových skupin), a průběžné upravování nabídek, rozpočtů a strategií cílení. Využití pokročilých analytických nástrojů a algoritmů pro automatizovanou optimalizaci může dále zvýšit efektivitu kampaní.