Menu Zavřeno

Jak s námi probíhá spolupráce?

01
Dejte nám o sobě vědět! Vyplňte kontaktní formulář nebo nám napište na vit.janda@tiktokuj.cz.
02
Dáme si společnou schůzku, kde zjistíme, jaká je vaše současná situace a jaká forma spolupráce pro vás bude relevantní.
03
Sestavíme vám nabídku na míru a domluvíme se na dalším postupu.
Nejdříve si ujasníme jaké služby jsou pro vás relevantní.
Nabízíme širokou škálu služeb a společně vybereme ty, které pro vás budou ty pravé. Nechceme, abyste platili za něco, co nepotřebujete.
Pokaždé je potřeba sestavit alespoň základní strategii. Ať víme, kam chceme společně dojít, co pro to musíme udělat a jak to celé bude fungovat.
Strategie
Strategie sociálních sítí na 1 rok dopředu, definice cílových skupin, analýza funkčních konceptů, briefing, analýza konkurence, komunikační strategie, content plán, koncepty videí.
Po sestavení strategie se pustíme do dalších služeb - podle toho, které nám budou dávat smysl vůči tomu, čeho chceme dosáhnout.
Produkce videí
Sepsání scénářů k jednotlivým videím (věta po větě, scéna po scéně), plánování a realizace natáčení, úprava videí do finální podoby.
Tvorba postů
Koncepty jednotlivých příspěvků, zpracování grafických návrhů dle brand manuálu, copywriting.
Správa účtu
Zveřejňování videí na účet dle content plánu vč. hashtagů, popisků, hudby, náhledových obrázků. Odpovídání na komentáře a reporting.
Reklama
Nastavení placené reklamy na sociálních sítích, průběžná správa a optimalizace dle výsledků. Nastavení a práce s analytikou, reporting.

Přípravný měsíc

Než se do toho společně pustíme - je potřeba:
  • Předat si všechny potřebné informace a materiály
  • Nabriefovat nás (co chcete komunikovat, co potřebujete prodávat apod.)
  • Vytvořit strategii
  • Učinit první kroky v produkci
  • Společně se vrhnout se do prního měsíce – zveřejňování videí, community managementu a správy reklamy

Kdy začít spolupráci?

Abychom měli dostatek času pro přípravu všech podkladů a samotnou produkci, doporučujeme zahájit spolupráci:
  • Vánoce (listopad-prosinec) – začít řešit nejpozději v říjnu
  • Black Friday (24.11.) – začít řešit nejpozději v září/říjnu
  • Valentýn (14.2.) – začít řešit nejpozději v prosinci/začátek ledna
  • Velikonoce (duben) – začít řešit nejpozději v únoru/březnu
Samozřejmě se příprava videí, nastavení reklamy apod. dá stihnout i rychleji. Musíme však pečlivě zvážit danou situaci a vyhodnotit možnou realizaci.

Průběh spolupráce

Vaším hlavním kontaktem bude vždy jeden z našich projektových manažerů, kteří s vámi budou řešit vše potřebné.

Postaráme se o celý proces

Idea
making

Počáteční idea making je pro budoucí úspěch videí zcela zásadní. V této fázi projektu se naši kreativci zaměřují na kreativní nápady a koncepty, které jsou v souladu s vašimi požadavky a zároveň jsou přizpůsobeny pro co nejlepší komunikaci s vašimi zákazníky. Soustředíme se na to, aby byla vaše videa přínosná, poutavá a účinná pro konkrétní platformy, na kterých budou publikována. To znamená, že pečlivě zvažujeme, jaký styl a obsah bude nejvhodnější pro různé sociální sítě a délku videa. Díky tomu získáte obsah, který bude nejen krásný a zajímavý, ale také efektivní v oslovování vašich zákazníků.
Po idea makingu přichází na řadu psaní scénářů – ty se liší podle velikosti a náročnosti produkce. Scénáře pro prodejní videa na sociální sítě mají trochu jinou podobu než scénáře pro velké reklamní spoty.

Scénáře

Pre
produkce

V rámci preprodukční části naši zkušení produkční pečlivě vybírají nejvhodnější lokace, rekvizity, herce či dabéry. Důkladně a precizně připravujeme navazující technické scénáře a natáčecí plány, abychom vám mohli garantovat bezproblémové natáčení.
Samotné natáčení koordinuje zkušený režisér, který dbá na to, aby byl každý detail podle předem schváleného scénáře a aby výsledné video bylo té nejvyšší kvality. Dle náročnosti natáčení se poté liší velikost štábu, který se samotného natáčení účastní - může zahrnovat kameramana, zvukaře, osvětlovače a další potřebné odborníky jako je vizážista či kostymér.

Produkce

Post
produkce

Závěrečná fáze post produkce zahrnuje finální úpravy videa jako jsou střih, barvení, tvorba titulků a přidání hudby. V této fázi dokážeme natočeným materiálům vdechnout život a dodat videu další rozměry prostřednictvím animací, efektů a vizuálních úprav. Pokud je cílem upraveného videa jeho umístění na sociální sítě, věnujeme pozornost i optimální délce videa a jeho formátu, aby bylo co nejefektivnějším pro danou platformu. Zároveň se snažíme pečlivě dodržovat termíny a plánovat post produkci tak, aby výsledné video bylo hotové včas a zákazník byl spokojen s výsledkem.
Poté, co máme hotová videa a schválíme si je s klientem, připravíme obsahový a publikační plán na sociální sítě. Tam potom veškeré výstupy zveřejňujeme se všemi náležitostmi, které mají jednotlivé platformy (popisky, hashtagy, ...). Staráme se dále o community management, odpovídáme na komentáře, pozorujeme výsledky videí a pravidelně s klientem reportujeme. Poznatky a dobré výsledky se snažíme aplikovat do dalších měsíců.

Správa
účtu

Nebojíme se i jiných států

Pro naše expandující klienty jsme tvořili i kreativy do jiných států

V rámci placených kampaní se postaráme o:

Nastavení reklamy

Připravíme časovou osu placené kampaně, kterou si odsouhlasíme s klientem. Vyžádáme si všechny potřebné materiály ke spuštění reklamy a nastavíme vhodná cílení. Následně kampaň spustíme. Reklamu nastavíme v souladu s vytvořenou počáteční strategií a s ohledem na stanovené KPIs.

Monitoring

Spuštěné reklamy průběžně monitorujeme. Hlídáme, zda reklamy běží v pořádku, nedošlo k nějakým zásekům a zejména - zda generují dobré výsledky. Podle statistik vyhodnocujeme, zda některé kreativy vypnout či naopak ještě více podpořit. Všechny tyto informace a data sdílíme s kreativou pro další tvorbu v budoucnu.

Zákaznická podpora

Během kampaně jsou naši specialisté k dispozici klientovi, aby se stíhalo včas reagovat na speciální nabídky či akce, které je potřeba začlenit do reklamy. Pokud je potřeba doplnit nějaká data či je dovysvětlit, rádi to pro naše klienty uděláme.

Reporting

Dle domluvy s klientem zasíláme pravidelné reporty s výsledky reklamy. Součástí reportu jsou zejména údaje o utracené částce a návratnosti - případně jiné metrice, která je pro nás klíčová. Součástí reportu jsou také naše doporučení, jak dále postupovat.

V případě influencerů

Rádi s TikTokem
a krátkými videi
pomůžeme i vám.
Jako ShortPRO nabízíme širokou škálu služeb, které jsou nastaveny tak, aby uspokojily potřeby každého zákazníka, který chce proniknout do světa sociálních sítí a generace Z.
Ať vám nic neuteče
Copyright 2024