Menu Zavřeno

Prodávat na TikToku? Umíme.

Tisíce objednávek díky UGC videím a TikTok reklamě.

Značku TOMAS ARSOV založil známý kadeřník Tomáš Arsov, aby vám pomohl porozumět vlastním vlasům i vlasové pokožce. Aby vám ukázal, jak o ně správně pečovat. Má vlastní kadeřnickou show v televizi a v Praze provozuje salón, kde denně poskytuje odbornou kadeřnickou péči 20 kadeřníků.

Klient hledal nový prodejní kanál, který přinese nové zákazníky a rozšíří povědomí o značce.

TOMAS ARSOV je zavedená značka v oblasti kosmetiky, která generuje prodeje napříč online kanály. Klient hledal nový prodejní kanál, který by mu přinesl nové zákazníky a rozšířil dosah značky. Proto se rozhodl pro TikTok Ads a oslovil nás, abychom pomohli s tvorbou výkonnostního obsahu.
V září 2024 jsme spustili první UGC kampaň včele s našimi ověřenými tvůrkyněmi. Cílem bylo nejen získat nové nakupující na TikToku, ale také podpořit stávající prodeje na Metě.
Již během prvních dnů se ukázalo, že TikTok dokáže generovat relevantní objednávky a stát se důležitým prodejním kanálem pro klienta s atraktivním ROAS dosahující 4-8PNO na úrovni 13 - 20 %. Zároveň se ukázalo, že stejná UGC videa začala skvěle performovat i na Meta Ads.

Výsledky po spuštění TikTok Ads (2024)

ROAS 4-8 
PNO 13-20 %

Interaktivní prvky jako klíčový atribut reklam.

Práce s interaktivními prvky slouží ke zvýšení engagementu a prodejů. Zároveň interaktivní prvky umožňují lepší propojení reklamy s e-shopem. Mezi interaktivní prvky na TikTok řadíme website card, bannery, odpočty, slevové kódyankety. Díky kombinaci těchto prvků se nám u klienta daří zvýšit CTRpočet přechodů do pokladny, čímž podporujeme růst celkového objemu objednávek.

Neustálá optimalizace.

Abychom z kampaní vytěžili maximální výkon, klademe důraz na průběžnou optimalizaci, testování nových formátůefektivní využití rozpočtu. Pravidelně pracujeme s interaktivními prvky, strukturou kampanícílením, což vede ke kontinuálnímu zlepšování výsledků.
Neustále upravujeme první 3 sekundy (hook), testujeme různé úvodystřihy pro maximální udržení pozornosti diváků. Rotujeme UGC tvůrce, měníme jejich styly a přizpůsobujeme obsah podle výkonucílové skupiny. Díky kontinuální optimalizaci udržujeme vysoký výkon kampaní a zajišťujeme jejich dlouhodobou efektivitu.
Průběžně testujeme a optimalizujeme videa, aby dosahovala co nejlepších výsledků.
Během spolupráce jsme vytvořili přes 300 videí a díky zapojení interaktivních prvků v TikTok reklamě jsme otestovali více než 2 000 variací videí. Neustálou optimalizací rozpočtů a struktury kampaní jsme dokázali udržet PNO i v roce 2025 v rozmezí 9,6–10,1 % a u nejvýkonnějších kampaní jsme dosáhli ROAS přes 10 Kč.

Výsledky v roce 2025 (Q1)

ROAS 10+
PNO 9,6-10,1 %
Díky efektivní práci s obsahem zvyšujeme nejen prodeje na TikToku, ale zároveň výrazně posilujeme výkon kampaní na Meta Ads, kde se naše UGC videa ukázala jako velmi efektivní.

Klíčové rozhodnutí? Spolupráce s experty.

Jedno z klíčových rozhodnutí, které TOMAS ARSOV udělal, bylo oslovit experty a nesnažit se to dělat sám.
Mnoho firem se do vytváření videí a reklamy pustí na vlastní triko. Ve většině případů však zjistí, že to nefunguje a že se propálilo spoustu času a peněz. Vytoužené tržby z nového prodejního kanálu nepřicházejí.
Opravdu se vyplatí oslovit experta. Alespoň na počáteční konzultaci anebo například na prvních pár měsíců, než si to firma přebere pod vlastní křídla.

O co jako e-shopař přijdu, když NEBUDU spolupracovat s agenturou?

Agentura za vás sepíše zadání – najde tvůrce – osloví je – projde si portfolio – domluví podmínky – zajistí průběh tvorby videí – vyřeší smlouvy, fakturaci a administrativu.
Pokud se rozhodnete s agenturou NEspolupracovat, budete si muset tento proces zajistit sami, vlastními silami. A to vás bude stát spoustu časupeněz.
Agentura díky většímu týmuzázemí dokáže tvořit tisíce videí a nastavit tisíce reklam. Má proto obrovské množství informací a poznatků co funguje kterému segmentu a co naopak nefunguje.
Oslovit například freelancery se může jevit jako finančně bezpečnější volba než-li investovat do komplexní služby agentury. Agentury budou však díky velkému počtu klientů vždycky disponovat větším know-how. A čím větší know-how, tím větší šance, že vaše kampaně budou úspěšné a vydělají peníze.

Ukázky našich UGC kreativ

Podívejte se na videa od našich UGC tvůrců, která jsme tvořili pro značku TOMAS ARSOV. Videa fungovala na TikToku, ale velmi dobré ohlasy sbírala i na Metě.
UGC tvůrce školíme v rámci naší

ShortPRO Academy

Tvůrce učíme dovednosti, aby:
To vše vede k tomu, že disponujeme databází opravdu kvalitních tvůrců, kteří dokáží přinést výsledky.

Co jsou to UGC videa?

Co jsou UGC prodejní sady videí a jak pomohou přinést výsledky?

Jedna sada videí zahrnuje skupinu videí, kde každé video z nich má stejné jádro - stejné tělo nebo obsah. Nicméně, každé video se liší v použitém "hooku" (začátku videa) a "CTA" (Call to Action; výzva k akci).
Framework UGC prodejního videa
Hooky slouží jako jedinečné prvky na začátku videa, které mají nalákat pozornost diváků a zaujmout je. Každý hook je koncipován tak, aby oslovil různé segmenty publika nebo vyzýval k různým emocionálním reakcím.
Co se týče CTA, tak každé video obsahuje jiné výzvy k akci na konci. Ty mohou zahrnovat přímé vyzvání k nákupu, sdílení obsahu, nebo jakoukoliv jinou požadovanou interakci od diváků.
Celkově se tato strategie používá s cílem testovat, které kombinace hooků a CTA generují nejlepší odezvu od publika, a tím optimalizovat výkon celkové kampaně.

Proč testovat v reklamě více sad videí?

Různé verze videí mohou oslovit různé segmenty cílového publika. Co funguje pro jednu skupinu zákazníků, nemusí nutně působit stejně účinně na jinou skupinu.
Dále, testování různých variant umožňuje identifikovat, které prvky videa mají největší vliv na jeho úspěch - který je nejsilnější hook a jaké CTA u diváků vyvolá požadovanou akci. Tímto způsobem testování lze lépe porozumět preferencím publika a optimalizovat budoucí reklamní strategie.
Celkově vzato, testování více variant videí nám přináší data potřebná k neustálému zdokonalování a optimalizaci reklamních strategií.

Tip pro vás

Pokud má v reklamě video dobré výsledky (engagement, …), je velmi pravděpodobné, že by mohlo mít šanci fungovat i organicky bez podpory placené reklamy.
Proto je jednou z našich strategií tato úspěšná videa z reklamy zveřejnit též na TikTok profil klienta. Video se tak může šířit organicky TikTokem a klientovi pomáhat s šířením brandu a budováním profilu.
Stejné video můžeme podpořit i reklamou skrze tzv. Spark Ads. Video tedy ve finále koluje TikTokem jak organicky, tak skrze reklamu.
Naše přednáška na konferenci Czech On-line Expo 2024 na téma „Jak z TikToku generovat tržby pomocí UGC videí a real-time optimalizace reklamy a kreativy" získala hodnocení 4.9 z 5.
Přednášku je možné zhlédnout zpětně.

Chcete videa do reklamy?
Umíme.

Máme široký tým UGC tvůrců, vlastní Akademii, specialisty na výkonnostní reklamu a datové analytiky. Postaráme se o propojení kreativy a čísel a přineseme výsledky.
Ať vám nic neuteče
Copyright 2024