Strategie & Kreativa?
Umíme.
Pouze
21 % firem na světě
má sestavenou strategii jak oslovit mladší generaci Z.
Přitom Generace Z tvoří
1/3 světové populace
Nenechte si ujet vlak.
Jak pracujeme
Definujeme cílové skupiny a cíle spolupráce
Analytická a výzkumná fáze
Sestavení strategie působení značky v online světě
Vymyšlení kreativních konceptů reklamních kampaní
Pokračujeme ve spolupráci
Analytická a výzkumná část
Potřeby a příležitosti
Detailně popíšeme vaše cílové skupiny a jejich potřeby. Budete mít jasno, na koho a jak nejlépe zacílit.
Lifestyle cílových skupin
V Atlasu Čechů je přes 600 údajů o životním stylu vašich cílových skupin. A s našimi partnery pro vás doměříme cokoli dalšího.
Individuální rozhovory
Na základě hloubkových rozhovorů s vybranými respondenty lépe porozumíte rozhodování a potřebám zákazníků.
Sestavení strategie
Sestavíme pro vás ucelenou strategii jak působit v online světě. Poté vám můžeme odbavit navazující služby anebo si strategii vezmete a dále s ní budete operovat interně.
Positioning značky
Pomáháme klientům definovat, jak by se měla jejich značka vymezit vůči mladé generaci tak, aby ji zaujmula a lidé s ní interagovali a chtěli si od ní něco koupit. Vycházíme z analytické a výzkumné části, kterou kombinujeme s tím, co jsou dlouhodobé vize a plány značky do budoucna.
Brand identity
Intenzivně se zaměřujeme na definici toho, jak chceme, aby značka působila vůči lidem a jak si ji mají pamatovat. Definujeme symboly a asociace, které budou se značkou spojené a které budeme následně komunikovat. Ve vybraných případech se podílíme i na celkové vizuální identitě značky.
Komunikace & tonalita
Pokud chtějí značky zaujmout mladší generaci, musí v první řadě mluvit jejich jazykem a rozumět mu. Soustředíme se proto na nastavení dlouhodobé firemní komunikace značky v online světě tak, aby působila mladě a svěže, přitom ale přirozeně a uvěřitelně.
Výběr platforem
V rámci strategie pomáháme též s výběrem platforem a míst, kde má značka působit a tvořit obsah či jinak komunikovat. Určitě doporučujeme pokrýt všechny touchpointy, kde na značku může cílovka narazit. Zároveň je potřeba na dané platformy vstoupit se znalostí toho, jak na nich působit a co obnáší.
Obsahová strategie
Jedno z vyústění strategie je obsahová strategie na 3–6–12 a více měsíců dopředu. Značka díky tomu ví, co má komunikovat na jaké publikum a jakou formu obsahu má zvolit. V případě zájmu se poté dokážeme postarat i o následnou výrobu obsahu a jeho distribuci.
Influenceři
Influenceři jsou nedílnou součástí dnešní komunikace, a to nejenom na mladé publikum. Správným výběrem influencerů může značka přiblížit své produkty či služby širokému spektru uživatelů. V rámci strategie sestavujeme kritéria, podle kterých má značka influencery vybírat. V rámci naší divize ShortPRO Influencers se pak dokážeme postarat o kompletní zajištění této agendy.
Reklama
Samotná podoba reklam je nedílnou součástí strategie. Vymyslíme kreativní koncepty reklam, které zaujmou danou cílovou skupinu a odprezentují vaše služby či produkty. Naši kreativci poté sepíší i konkrétní scénáře pro následnou produkci. Naše divize ShortPRO PPC&Data se poté dokáže postarat o distribuci reklam v online prostoru.
Příručka ke Generaci Z
- PDF dokument
- Dostupné 24/7
- 40 stran
40 stránková příručka plná informací o generaci Z, jejím slangu, významu emojis, které používá a dalších zajímavostí. Must have pro každého marketéra, který řeší, jak oslovit tuto cílovou skupinu, na kterou stále 79 % firem neumí vhodně cílit svoje reklamy.
Vyberte si jazyk příručky:
- CZ
- EN
Přijďte si nás poslechnout
Czech Online Expo 2025
- 26.-27.2.2025
- 09:00-17:00
- PVA Expo Praha, Beranových 667, Praha 9
Spoluzakladatel a CEO ShortPRO, Vít Janda, na konferenci promluví na téma:
Jak generace Z a Alfa mění e-commerce? Objevte, jak přizpůsobit svou marketingovou strategii a komunikaci, abyste oslovili (nejen) mladé zákazníky, maximalizovali zisk a udrželi svůj byznys konkurenceschopný v době rychlých změn.
Předchozí akce
Miliony zhlédnutí a noví zákazníci pro Super zoo díky krátkým videím.
Chcete strategii nebo kreativu?
Umíme.
Vymýšlíme strategie jak uspět v online světě, zejména mezi mladší generací Z. Náš tým ideamakerů sestavuje kampaně a kreativní koncepty pro natáčení spotů.
Naše divize
Případové studie
Spolupráce s námi
Copyright 2024