Strategie & Kreativa?
We can do it.
Pouze
21 % firem na světě
má sestavenou strategii jak oslovit mladší generaci Z.
Přitom Generace Z tvoří
1/3 světové populace
Nenechte si ujet vlak.
Jak pracujeme
We define target groups and collaboration goals
Analytická a výzkumná fáze
Sestavení strategie působení značky v online světě
Vymyšlení kreativních konceptů reklamních kampaní
Pokračujeme ve spolupráci
Analytická a výzkumná část
Potřeby a příležitosti
Detailně popíšeme vaše cílové skupiny a jejich potřeby. Budete mít jasno, na koho a jak nejlépe zacílit.
Lifestyle cílových skupin
In Atlasu Čechů je přes 600 údajů o životním stylu vašich cílových skupin. A s našimi partnery pro vás doměříme cokoli dalšího.
Individuální rozhovory
Na základě hloubkových rozhovorů s vybranými respondenty lépe porozumíte rozhodování a potřebám zákazníků.
Sestavení strategie
Sestavíme pro vás ucelenou strategii jak působit v online světě. Poté vám můžeme odbavit navazující služby anebo si strategii vezmete a dále s ní budete operovat interně.
Positioning značky
Pomáháme klientům definovat, jak by se měla jejich značka vymezit vůči mladé generaci tak, aby ji zaujmula a lidé s ní interagovali a chtěli si od ní něco koupit. Vycházíme z analytické a výzkumné části, kterou kombinujeme s tím, co jsou dlouhodobé vize a plány značky do budoucna.
Brand identity
Intenzivně se zaměřujeme na definici toho, jak chceme, aby značka působila vůči lidem a jak si ji mají pamatovat. Definujeme symboly a asociace, které budou se značkou spojené a které budeme následně komunikovat. Ve vybraných případech se podílíme i na celkové vizuální identitě značky.
Komunikace & tonalita
Pokud chtějí značky zaujmout mladší generaci, musí v první řadě mluvit jejich jazykem a rozumět mu. Soustředíme se proto na nastavení dlouhodobé firemní komunikace značky v online světě tak, aby působila mladě a svěže, přitom ale přirozeně a uvěřitelně.
Výběr platforem
V rámci strategie pomáháme též s výběrem platforem a míst, kde má značka působit a tvořit obsah či jinak komunikovat. Určitě doporučujeme pokrýt všechny touchpointy, kde na značku může cílovka narazit. Zároveň je potřeba na dané platformy vstoupit se znalostí toho, jak na nich působit a co obnáší.
Obsahová strategie
Jedno z vyústění strategie je obsahová strategie na 3–6–12 a více měsíců dopředu. Značka díky tomu ví, co má komunikovat na jaké publikum a jakou formu obsahu má zvolit. V případě zájmu se poté dokážeme postarat i o následnou výrobu obsahu a jeho distribuci.
Influenceři
Influenceři jsou nedílnou součástí dnešní komunikace, a to nejenom na mladé publikum. Správným výběrem influencerů může značka přiblížit své produkty či služby širokému spektru uživatelů. V rámci strategie sestavujeme kritéria, podle kterých má značka influencery vybírat. V rámci naší divize ShortPRO Influencers se pak dokážeme postarat o kompletní zajištění této agendy.
Reklama
Samotná podoba reklam je nedílnou součástí strategie. Vymyslíme kreativní koncepty reklam, které zaujmou danou cílovou skupinu a odprezentují vaše služby či produkty. Naši kreativci poté sepíší i konkrétní scénáře pro následnou produkci. Naše divize ShortPRO PPC&Data se poté dokáže postarat o distribuci reklam v online prostoru.
Příručka ke Generaci Z

- PDF doc
- Available 24/7
- 20 pages
A 20-page guide full of information about Generation Z, their slang, the meaning of emojis they use, and other interesting facts. A must-have for every marketer struggling with how to reach this target group, as still 79 % of companies fail to properly target their ads to them.
Vyberte si jazyk příručky:
- CZ
- EN
Come and listen to us
Czech Online Expo 2025
- 26.-27.2.2025
- 09:00-17:00
- PVA Expo Praha, Beranových 667, Praha 9

Co-founder and CEO of ShortPRO, Vít Janda, will speak at the conference on the topic:
Jak generace Z a Alfa mění e-commerce? Objevte, jak přizpůsobit svou marketingovou strategii a komunikaci, abyste oslovili (nejen) mladé zákazníky, maximalizovali zisk a udrželi svůj byznys konkurenceschopný v době rychlých změn.
Previous Events
Millions of views and new customers for Super Zoo thanks to short videos.

Chcete strategii nebo kreativu?
We can do it.
Vymýšlíme strategie jak uspět v online světě, zejména mezi mladší generací Z. Náš tým ideamakerů sestavuje kampaně a kreativní koncepty pro natáčení spotů.
Our divisions
Case studies
Cooperation with us












Copyright 2024