Strategie & Kreativa?
We can do it.
Pouze
21 % firem na světě
má sestavenou strategii jak oslovit mladší generaci Z.
Přitom Generace Z tvoří
1/3 světové populace
Nenechte si ujet vlak.
Jak pracujeme
Definujeme cílové skupiny a cíle spolupráce
Analytická a výzkumná fáze
Sestavení strategie působení značky v online světě
Vymyšlení kreativních konceptů reklamních kampaní
Pokračujeme ve spolupráci
Analytická a výzkumná část
Potřeby a příležitosti
Detailně popíšeme vaše cílové skupiny a jejich potřeby. Budete mít jasno, na koho a jak nejlépe zacílit.
Lifestyle cílových skupin
In Atlasu Čechů je přes 600 údajů o životním stylu vašich cílových skupin. A s našimi partnery pro vás doměříme cokoli dalšího.
Individuální rozhovory
Na základě hloubkových rozhovorů s vybranými respondenty lépe porozumíte rozhodování a potřebám zákazníků.
Sestavení strategie
Sestavíme pro vás ucelenou strategii jak působit v online světě. Poté vám můžeme odbavit navazující služby anebo si strategii vezmete a dále s ní budete operovat interně.
Positioning značky
Pomáháme klientům definovat, jak by se měla jejich značka vymezit vůči mladé generaci tak, aby ji zaujmula a lidé s ní interagovali a chtěli si od ní něco koupit. Vycházíme z analytické a výzkumné části, kterou kombinujeme s tím, co jsou dlouhodobé vize a plány značky do budoucna.
Brand identity
Intenzivně se zaměřujeme na definici toho, jak chceme, aby značka působila vůči lidem a jak si ji mají pamatovat. Definujeme symboly a asociace, které budou se značkou spojené a které budeme následně komunikovat. Ve vybraných případech se podílíme i na celkové vizuální identitě značky.
Komunikace & tonalita
Pokud chtějí značky zaujmout mladší generaci, musí v první řadě mluvit jejich jazykem a rozumět mu. Soustředíme se proto na nastavení dlouhodobé firemní komunikace značky v online světě tak, aby působila mladě a svěže, přitom ale přirozeně a uvěřitelně.
Výběr platforem
V rámci strategie pomáháme též s výběrem platforem a míst, kde má značka působit a tvořit obsah či jinak komunikovat. Určitě doporučujeme pokrýt všechny touchpointy, kde na značku může cílovka narazit. Zároveň je potřeba na dané platformy vstoupit se znalostí toho, jak na nich působit a co obnáší.
Obsahová strategie
Jedno z vyústění strategie je obsahová strategie na 3–6–12 a více měsíců dopředu. Značka díky tomu ví, co má komunikovat na jaké publikum a jakou formu obsahu má zvolit. V případě zájmu se poté dokážeme postarat i o následnou výrobu obsahu a jeho distribuci.
Influenceři
Influenceři jsou nedílnou součástí dnešní komunikace, a to nejenom na mladé publikum. Správným výběrem influencerů může značka přiblížit své produkty či služby širokému spektru uživatelů. V rámci strategie sestavujeme kritéria, podle kterých má značka influencery vybírat. V rámci naší divize ShortPRO Influencers se pak dokážeme postarat o kompletní zajištění této agendy.
Reklama
Samotná podoba reklam je nedílnou součástí strategie. Vymyslíme kreativní koncepty reklam, které zaujmou danou cílovou skupinu a odprezentují vaše služby či produkty. Naši kreativci poté sepíší i konkrétní scénáře pro následnou produkci. Naše divize ShortPRO PPC&Data se poté dokáže postarat o distribuci reklam v online prostoru.
Příručka ke Generaci Z
- PDF doc
- Available 24/7
- 20 pages
A 20-page guide full of information about Generation Z, their slang, the meaning of emojis they use, and other interesting facts. A must-have for every marketer struggling with how to reach this target group, as still 79 % of companies fail to properly target their ads to them.
Vyberte si jazyk příručky:
- CZ
- EN
Come and listen to us
PPC Restart 2024
- 23.5.2024
- 09:00-17:00
- Kino Lucerna, Vodičkova 36, Praha 1
Co-founder and CEO of ShortPRO, Vít Janda, will speak at the conference on the topic:
"What do we see in the data from TikTok ads, short videos across social media about this often underestimated group of shoppers? Generation Z makes up one-third of the world's population and will eventually become the largest purchasing power in the market. What is crucial from the perspective of performance marketing to attract this target audience? You will find out in the lecture interwoven with data, statistics, and examples."
Previous Events
Millions of views and new customers for Super Zoo thanks to short videos.
Chcete strategii nebo kreativu?
We can do it.
Vymýšlíme strategie jak uspět v online světě, zejména mezi mladší generací Z. Náš tým ideamakerů sestavuje kampaně a kreativní koncepty pro natáčení spotů.
Our divisions
Case studies
Cooperation with us
Copyright 2024