Aukro spojilo síly s ShortPRO.
Oblíbenost získalo především mezi sběrateli, kteří zde často nakupují a prodávají cenné, starožitné či unikátní předměty. Aukro pokrývá širokou škálu kategorií zboží - od elektroniky, módy, nábytku, sportovní vybavení a dalších.
Představujeme vám našeho nového klienta, Aukro. Naší misí je pomoci Aukru oslovit mladou generaci, především generaci Z, prostřednictvím platformy TikTok. Ta se stala jedním z klíčových komunikačních kanálů pro mladé uživatele. V rámci spolupráce se staráme o tvorbu obsahu, správu TikTok profilu a zajištění placené reklamy. Hotová videa jsou publikována nejen na TikTok, ale také na Instagram a Facebook, kde dosahují skvělých organických výsledků.
0
Zhlédnutí TikTok
0
Zhlédnutí Instagram
0
Zhlédnutí Facebook
Proč generace Z a proč TikTok?
Aukro neustále rozšiřuje své působení a usiluje o oslovení nové vlny zákazníků. Uvědomuje si také důležitost oslovit zákazníky z řad generace Z, která tvoří 1/3 světové populace a tedy i kupní síly. Rozhodlo se oslovení mladých aktivně řešit, a proto vyhledalo naši pomoc.
Chcete se dozvědět více o generaci Z? Podívejte se na naší příručku!
Pro kontakt s mladými diváky je právě TikTok, s více než 2 miliony aktivních uživatelů v Česku, ideální platforma. Krátká videa, která TikTok nabízí, jsou totiž formátem, který nejvíce rezonuje s dnešní generací a jejich preferencemi. V ShortPRO rozumíme tomu, jak vytvářet obsah, který upoutá generaci Z, a jsme připraveni pomoci Aukru oslovit a zapojit nové zákazníky autentickým a zábavným způsobem.
ShortPRO role
V rámci spolupráce s Aukro se u nás v ShortPRO zaměřujeme na:
Tvorba obsahu na TikTok
Náš kreativní tým tvoří autentická videa, která odpovídají trendům na TikToku a zároveň komunikují hodnoty značky Aukro.
Správa účtu na TikToku
Od správy každodenního obsahu až po komunikaci s diváky a tvorbu komunity.
Placená reklama na TikToku
Spravujeme a optimalizujeme placené kampaně, abychom zvýšili dosah a zapojení a díky tomu efektivně oslovili cílové publikum.
Hotové výstupy
Na TikTok profil Aukra vzniklo již několik výstupů, které jsou zaměřeny na autentické zapojení cílové skupiny. Konkrétně jsme se zaměřili na videa typu UGC, social experiment a sketch.
UGC videa jsou navržena tak, aby reflektovala reálné zkušenosti a názory uživatelů. Jsou efektivním nástrojem pro budování důvěry a autenticity, která je pro generaci Z zásadní. Sociální experimenty ukazují reálné chování a reakce uživatelů v různých situacích. Tento typ obsahu přitahuje pozornost a zvyšuje zapojení uživatelů. Sketch videa dramatizují běžné situace nebo chování a zaujmou diváky prostřednictvím ironie, nadsázky a zábavného vyprávění.
UGC
Sociální experiment
Sketch
Očekáváme, že díky naší strategii se Aukru podaří efektivně navázat kontakt s mladými lidmi a posílit svou pozici na trhu. Jsme v ShortPRO hrdí, že můžeme pomoci Aukru vstoupit do světa TikToku a těsíme se na další společné kroky.
Potřebujete rozjet TikTok? Umíme.
U nás v ShortPRO se specializujeme na TikTok a krátká videa. Za 4 roky našeho působení jsme vytvořili přes 10.000 videí a oslovili několik miliónů diváků na sociálních sítích. Zajistíme pro vás tvorbu strategie a obsahu, správu účtu a placené reklamy na TikToku.
Naše divize
Případové studie
Spolupráce s námi
Copyright 2024