Menu Close

Mini-series "Klapky & kopačky" for O2

Potřebujete produkci? Umíme.

For O2, one of the largest telecommunications operators, we regularly create content on TikTok and Instagram.
O2 nás letos také oslovilo s nabídkou větší produkce, která měla za cíl více zpropagovat službu O2TV.
Zapojili jsme se do celého procesu vymýšlení kampaně, psaní scénářů a příprav, přičemž výstupem byla
4 dílná minisérie s názvem Klapky & kopačky. In this series, O2 ambassadors (Naomi Adachi, Petr Švancara) and guests like Petr Čech competed in various challenges.
Jako ShortPRO se primárně specializujeme na mladou generaci, přičemž tato kampaň pro O2, respektive službu O2TV, byla cílená na starší publikum. Bylo pro nás proto výzvou celou produkci poskládat tak, aby výsledná videa mezi starší cílovkou vzbudila zájem.
Val
Production and project manager
"

Celá minisérie Klapky & kopačky byla výzvou pro celý tým, jelikož jsme zvyklí cílit spíše na generaci Z skrze vertikální videa a tato kampaň měla být spíše pro starší generace v horizontálním formátu. Nejvíce nám dalo zabrat vymyslet obsah, který splní tato kritéria a zároveň zaujme, pro nás ne tolik známou, cílovou skupinu. Celý tým od kreativy, až po produkci a postprodukci pro to udělal maximum a stálo to za to. Je to důkazem, že pro nás nic není překážkou a nebojíme se podobných výzev.

Slovy projektového manažera

Celá minisérie Klapky & kopačky byla výzvou pro celý tým, jelikož jsme zvyklí cílit spíše na generaci Z skrze vertikální videa a tato kampaň měla být spíše pro starší generace v horizontálním formátu. Nejvíce nám dalo zabrat vymyslet obsah, který splní tato kritéria a zároveň zaujme, pro nás ne tolik známou, cílovou skupinu. Celý tým od kreativy, až po produkci a postprodukci pro to udělal maximum a stálo to za to. Je to důkazem, že pro nás nic není překážkou a nebojíme se podobných výzev.

Social media companion content.

In addition to the main 4 videos, a whole series of snippets, teasers and behind the scenes, které poté skrze sociální sítě lákaly diváky ke zhlédnutí hlavních videí na O2's YouTube channel.

How did it turn out?

Dle slov klienta byl dopad na brand viditelný a videa se v rámci cílové skupiny setkala s pozitivním ohlasem. Diváci dobře reagovali i pod samotnými videi na YouTube, případně u doprovodných videí na sociálních sítích.

Do you need a large-scale production?
We can do it.

Máme štáb s režiséry, produkční, kameramany, editory, osvětlovače. Máme techniku. Zajistíme prostory i herce. Nebojíme se velkoformátových produkcí.
Let nothing slip past you
Copyright 2024