Influencer marketing?
We can do it.
Influenceři na míru vašim potřebám
Postaráme se o celý proces
(briefing, guidelines, ...)
Naše kampaně
Kampaň s vybranými influencery na podporu povědomí o organizaci Demagog upozorňující na dezinformace.
Představení nového produktu z řady proti akné Cleanance.
Kampaň s účelem propagace dermokosmetických produktů.
Akvizice nových uživatelů do platformy Hedepy.
Cílem kampaně bylo budování brand awareness, získání nových stažení aplikace a nových uživatelských registrací.
Kampaň s cílem přivést mladé lidi k úklidu ve svém okolí.
FAQ
Ano a jeho popularita a význam ve světě marketingu neustále rostou. Zatímco ještě nedávno byla tato forma marketingu používána inovátory jako excentrická součást jejich strategií, dnes je influencer marketing na sociálních sítích používán v odvětvích jako je jídlo, wellness, krása, fitness, péče o domácí mazlíčky, aplikace apod.
Na tuto otázku není jednoznačná odpověď. Každá kampaň, v závislosti na cíli, šířce a tvůrcích, se cenově značně liší. Na jedné straně můžete spolupracovat s celebritami, jejichž služby vás budou stát nemalé peníze, ale oslovíte díky takovéto kampani masy lidí. Na druhou stranu můžete pracovat s mikro- nebo makro-influencery, kteří mají menší, ale za to většinou relevantnější sledující a jejich ceny jsou přívětivější pro vaše marketingové budgety. Ceny se tedy liší případ od případu, ale přesto jde o vynikající možnost marketingu i pro nejmenší podniky.
Obě možnosti mají své výhody a nevýhody. Když spolupracujete s agenturou, nemusíte se o nic starat, ale bude vás to pravděpodobně stát více peněz než když se do influencer marketingu pustíte sami. Organizovat celou kampaň sám však znamená, že místo peněz budete muset investovat do kampaně poměrně hodně času. Je to tedy otázka preferencí.
Úspěch kampaně měříme pomocí metrik, jako je počet zhlédnutí, dosah, interakce atp. Díky těmto číslům přesně zjistíte, jak si influencerská kampaň vedla a zda se vám vaše investice vyplatila.