Blog
ShortPRO – vítěz brandové kampaně 2025 (WebTop100)
ShortPRO je vítězem kategorie Brandová kampaň 2025 (WebTop100). Kampaň pro Hopi Popi ukazuje sílu komunity i propojení online a offline.
Celý článek →Startujeme 5. rok spolupráce se Super zoo!
ShortPRO startuje 5. rok spolupráce se Super zoo! Pomohli jsme značce získat miliony zhlédnutí a nové zákazníky díky efektivní strategii.
Celý článek →Případová studie Hopi Popi
Případová studie, jak jsme během 60 dnů zvýšili prodej popcornu a dostali ho do vietnamských večerek díky virálním trendům a...
Celý článek →Případová studie Shelma
Pro klienta Shelma jsme vytvořili dva video formáty – 16:9 a 4:5, které efektivně prezentují produkty značky. Videa byla umístěna...
Celý článek →Případová studie Bonami
Přečtěte si případovou studii o tom, jak jsme klientovi Bonami přinesli milionové tržby z TikToku skrze UGC videa a TikTok...
Celý článek →Případová studie TOMAS ARSOV
Přečtěte si případovou studii o tom, jak jsme klientovi TOMAS ARSOV přinesli tisíce objednávek z TikToku a Mety skrze stovky...
Celý článek →Aukro spojilo síly s ShortPRO
Zahájili jsme spolupráci s Aukro, jedním z největších online tržišť v ČR. Naším cílem je pomoci Aukru oslovit mladou generaci...
Celý článek →Vstupujeme do 4. roku spolupráce se Super zoo!
Superzoo x ShortPRO vstupují do 4. roku spolupráce. Po celou tu dobu tvoříme pro Super zoo obsah na TikTok.
Celý článek →Influencer kampaň pro Avène
Pro našeho stálého klienta Avène jsme připravili kampaň s 7 influencery, kteří ve videích normalizují akné a pomáhají v boji...
Celý článek →Případová studie Demagog.cz
Pro Demagog.cz jsme realizovali influencer marketing kampaně, které oslovily mladé a ukázaly jim význam ověřování dezinformací.
Celý článek →ShortPRO školí pro L’Oréal Business Academy
David Duc (Co-Founder ShortPRO) školil kadeřníky na L'Oréal Pro Hair Summitu, jak na krátká videa a budování profilů na sociálních...
Celý článek →Případová studie Worldee
Přečtěte si případovou studii o tom, jak jsme klientovi Worldee přinesli tisíce stažení aplikace, díky influencerské kampani na TikToku.
Celý článek →Reklamní spot pro Bezrealitky
Pro Bezrealitky jsme zajistili výrobu reklamního spotu na YouTube a další platformy. Od kreativního konceptu po lokalizaci do více zemí.
Celý článek →ShortPRO školí globální GTS Alive (ISIC)
V letošním roce jsme prošli náročným výběrovým řízením a jako jediní externí školitelé se podílíme na působení ISICu na soc....
Celý článek →Případová studie Ochutnej Ořech
Přečtěte si případovou studii o tom, jak jsme klientovi Ochutnej Ořech přinesli stovky objednávek a jejich další přival byl tak...
Celý článek →Případová studie Manboxeo
Pro klienta Manboxeo jsme zajišťovali kompletní produkci 10 reklamních spotů do 5 zemí, a to na formáty 16:9, 1:1 i...
Celý článek →Případová studie O2TV
Pro klienta O2 jsme realizovali větší produkci s cílem více rozšířit povědomí o službě O2TV. Vznikla 4 dílná série videí...
Celý článek →Co to je UGC a k čemu mi bude?
User-Generated Content (UGC) ovládá sociální sítě. Přečtěte si, co to je UGC, v čem se liší od influencer marketingu a...
Celý článek →UGC – nový gamechanger ve světě digitálního marketingu?
Kompletní informace o tom, co je UGC a proč ho jako firma co nejdříve začlenit do vaší marketingové strategie. Praktické...
Celý článek →Případová studie Ahoj Evropo (EU)
Případová studie plná ukázek, tipů a doporučení jak se dá na mobil natočit autentická kampaň pro mladé lidi.
Celý článek →Chcete pomoci s marketingem?
Umíme.


