0
+
účastníků ShortPRO webinářů
0
+
vytvořených UGC videí
0
+
roky zkušenostní s e-commerce
Předáme vám know-how z kampaní, které jsme realizovali pro:
a dalších.
Získejte know-how, které e-shopy reálně používají k růstu tržeb.
Od správného výběru UGC tvůrců
po optimalizaci reklamních strategií.
UGC videa jsou efektivní nástroj pro vytvoření autentického
a relevantního obsahu, který přitahuje vaši cílovou skupinu
a zvyšuje nejen engagement, ale i prodeje.
Na webináři předáme ověřené postupy z praxe, které využíváme při kampaních pro značky jako Bonami, TOMAS ARSOV, Swappie nebo ZOOT. Ukážeme strategie, které vedly k vyšším tržbám a vítězným reklamám, které můžete aplikovat i pro váš e-shop.
Pro koho je
webinář určen?
E-shopaře
Marketéry
Brand Manažery
A pro všechny, kteří chtějí efektivně využívat UGC videa pro zvýšení výkonu reklam na Metě, TikToku, YouTube a dalších platformách.
Ať už máte zkušenosti s reklamami, nebo teprve začínáte, získáte praktické rady pro tvorbu, testování, optimalizaci a škálování vašich UGC kampaní.
Co se dozvíte
na webináři?
Kdo vás provede
webinářem?
Vít Janda
Co-Founder & CEO ShortPRO
- Má na starost plynulý chod celé agentury
- Angažuje se v tvorbě strategií pro klienty, nejen v oblasti marketingu, ale i v širším kontextu byznysu a rozvoje firem.
- Kromě agentury ShortPRO založil firmu JANDASPORT, která propojuje sportovce se značkami
Přednáší a vystupuje
na významných konferencích a akcích:
na významných konferencích a akcích:
Kristina Tačová
CMO, ShortPRO
- Specializuje se na správu Meta Ads a TikTok Ads.
- Má bohaté zkušenosti s tvorbou efektivních reklamních strategií pro e-shopy a značky.
- Zaměřuje se jak na brandové kampaně, tak na výkonnostní kampaně.
Podílela se na kampaních pro značky:
a další
Natálie Budařová
Head of UGC, ShortPRO
- Kompletně zajišťuje celý proces tvorby UGC od komunikace s klientem, přes vyhledání vhodných tvůrců, až po zajištění licencí a kvalitních výstupů.
- Má letité zkušenosti s koordinací tvorby autentického obsahu a zajištěním, že vše odpovídá marketingovým cílům.
- Sama tvoří UGC obsah a spolupracuje s tvůrci na vytváření autentických videí, která rezonují s cílovou skupinou.
Podílela se na kampaních pro značky:
a další
Pomohli jsme:
Případová studie Bonami
Přečtěte si případovou studii o tom, jak jsme klientovi Bonami přinesli milionové tržby z TikToku skrze UGC videa a TikTok...
Celý článek →Případová studie TOMAS ARSOV
Přečtěte si případovou studii o tom, jak jsme klientovi TOMAS ARSOV přinesli tisíce objednávek z TikToku a Mety skrze stovky...
Celý článek →Případová studie Ochutnej Ořech
Přečtěte si případovou studii o tom, jak jsme klientovi Ochutnej Ořech přinesli stovky objednávek a jejich další přival byl tak...
Celý článek →Co o nás říkají klienti?
Read More
„Mám ráda lidi, kteří rozumí tomu, co dělají a jsou do své práce zapálení. Vše se pak odráží na výsledku.
Sestavili jsme si tým a pustili se do práce. Můj tým děvčat, která tvoří obsah, jsou milovnicí naší značky Avène. Vše pečlivě zkoušejí a přenáší svoje zkušenosti dále do sdělení. Je to autentické a není to jen o reklamním sdělení. A to je přesně to, co GenZ vyžaduje. Autentičnost. Upřímnost. Opravdovost. ☝
Ač kontroluji a schvaluji scénáře, myslím, že i já jsem pro ně ideální klient. Moc jim do toho nezasahuji. Mně stačí vidět výsledky a čísla, která pomalu, ale jistě stoupají každý týden. Díky tomu jsem i v klidu, vidím, že nastupující generace se umí prodat a se zapálením dělají, to co je baví. 🥳“
Read More
“I chose ShortPRO because I knew that they had experience and knowledge of the Vietnamese sector and community in the Czech Republic. And also because they had experience in social media targeting Czech consumers focused specifically on short-form videos. This was a “lethal” combination because we could communicate both to the business community, B2B, and also to B2C, the consumer. No other agency could meet these criteria. Later, I saw that there were actually two agencies owned by one of the owners of ShortPRO. There was ShortPRO and also Czech Viet. Czech Viet had experience actually deploying a Vietnamese-speaking sales staff to launch products in the večerky. So we had yet another weapon in our arsenal. Not only did we have social media B2C and knowledge of the Vietnamese community, but we also could employ a sales rep who would actually visit the shops and coordinate the entire campaign, which for us was basically having these three aspects was the reason for the success.”
Read More
„Společně s agenturou ShortPRO jsme realizovali O2 TV kampaň a byla to (jako vždy) skvělá spolupráce! Potkali jsme se celkem na 4 natáčecích dnech, které byly velmi dobře zorganizovanané, a celý štáb vždy fungoval na jedničku. Výsledkem byla zábavná lifestylová kampaň v hlavní roli s Petrem Švancarou a Naomi Adachi, která nám na YouTube, Instagramu, TikToku a Facebooku běžela 3 měsíce, a byla to za nás jedna z top kampaní za rok 2023, která nejen že přinesla očekávané výsledky, ale také jsme získali spoustu pozitivních reakcí ze strany diváků/uživatelů. Velké díky celému týmu ShortPRO, že jste s námi do toho šli, a těšíme se na další projekty. 😊"
Read More
„Spolupráce předčila naše očekávání. Dodaná videa překvapila svou kvalitou zpracování, profesionálním přístupem i kreativitou. Navíc za férovou cenu, která odpovídala opravdu vysoké úrovni produkce. ShortPRO rozhodně doporučujeme!“
Read More
„Vzájemné spolupráce se ShortPRO si velmi vážíme. Při spolupráci s agenturou je pro nás
vždy důležité mít flexibilně nastavenou komunikaci s lidmi, kteří jsou nadšenci
a profesionálové ve svém oboru, což se nám se ShortPRO podařilo a odrazilo
se to i na výsledcích, které mnohonásobně překročily stanovené cíle.“
Read More
"We were really happy to work with ShortPRO to launch our first campaign in the Czech Republic. Their response time is extremely fast, content is managed and transferred fast and easy. Natalie (Project Manager) has been awesome being the bridge between us and the creators. Also, perfectly managed a last minute request, that helped us a lot! Highly recommended!"
Read More
„TikTok je nový Instagram a je potřeba se svézt na jeho vlně. Pokud se svézt chcete, nemusíte se bát jízdu svěřit ShortPRO. Nás provezli krásně, dostali jsme se na nejnižší cenu za instalaci appky vůbec. Je to mladý, dravý tým, který se podobá tomu našemu. Jestli to máte stejně, nehledejte dál. Našli jste ✌🏻“
Read More
„Školení mohu jen doporučit. David ze ShortPRO je skvělý školitel a do detailů nám ukázal, jak bychom měli postupovat při rozšiřování komunikace naší značky na TikToku. Součástí školení byly nejen strategie a případové studie Davidova klientů, ale také brainstorming a vymýšlení našeho vlastního konceptu a strategie komunikace. Díky tomu máme jasnější představu o tom, jakým směrem se na TikToku chceme vydat, víme přesně jak tuto strategii zaimplementovat, na co se soustředit a čemu se vyhnout.“
Read More
„David Duc ze ShortPRO se jako lektor zapojil do letošního turnusu mé Social Media Akademie. Doufám, že ne naposledy. Během jednoho odpoledne na nás naložil neuvěřitelné množství inspirace i praktických ukázek. Má velmi vzácnou kombinaci seniorního přemýšlení a zkušeností influencera. Když si představím, co zvládl s mými kurzisty za pár hodin, je mi naprosto jasné, k jakým výsledkům se lze dostat, když si vás vezme do parády na delší dobu.“
Read More
„Dlouhodobě se věnuji natáčení podcastů a spolupráce mi přinesla například nové ideas na tvorbu obsahu na sociálních sítích. Společné konzultace a zároveň konstruktivní feedbacky od ShortPRO pro mě byly velmi přínosné, čemuž odpovídá vyšší počet zhlédnutí a interakcí u jednotlivých videí.“
Read More
„ShortPRO jsme pozvali na firemní Social Media Day, aby TikTok představili našim zaměstnancům. A rozhodně jsme nešlápli vedle. Kolegové ocenili informace o datech, vstřícný přístup i ukázky zajímavých profilů.“
Previous
Next
Naše divize
Spolupráce s námi
Agentura ShortPRO



Copyright 2024