Menu Zavřeno

Jak využít UGC videa pro váš
e-shop?

0 +
účastníků ShortPRO webinářů
0 +
vytvořených UGC videí
0 +
roky zkušenostní s e-commerce

Předáme vám know-how z kampaní, které jsme realizovali pro:

a dalších.

Získejte know-how, které e-shopy reálně používají k růstu tržeb.

Od správného výběru UGC tvůrců
po optimalizaci reklamních strategií.

UGC videa jsou efektivní nástroj pro vytvoření autentického
relevantního obsahu, který přitahuje vaši cílovou skupinu
zvyšuje nejen engagement, ale i prodeje.

Na webináři předáme ověřené postupy z praxe, které využíváme při kampaních pro značky jako Bonami, TOMAS ARSOV, Swappie nebo ZOOT. Ukážeme strategie, které vedly k vyšším tržbámvítězným reklamám, které můžete aplikovat i pro váš e-shop.

Pro koho je
webinář určen?

E-shopaře

Marketéry

Brand Manažery

A pro všechny, kteří chtějí efektivně využívat UGC videa pro zvýšení výkonu reklam na Metě, TikToku, YouTube a dalších platformách.
Ať už máte zkušenosti s reklamami, nebo teprve začínáte, získáte praktické rady pro tvorbu, testování, optimalizaci a škálování vašich UGC kampaní.

Co se dozvíte
na webináři?

Kdo vás provede
webinářem?

Vít Janda

Co-Founder & CEO ShortPRO
Přednáší a vystupuje
na významných konferencích a akcích:

Kristina Tačová

CMO, ShortPRO
Podílela se na kampaních pro značky:
a další

Natálie Budařová

Head of UGC, ShortPRO
Podílela se na kampaních pro značky:
a další

Naučte se pracovat s UGC

Cena 1.490 Kč bez DPH.

Pomohli jsme:

Co o nás říkají klienti?

Lenka Strnadová
Lenka StrnadováAvène (Pierre Fabre)
Read More
„Mám ráda lidi, kteří rozumí tomu, co dělají a jsou do své práce zapálení. Vše se pak odráží na výsledku. Sestavili jsme si tým a pustili se do práce. Můj tým děvčat, která tvoří obsah, jsou milovnicí naší značky Avène. Vše pečlivě zkoušejí a přenáší svoje zkušenosti dále do sdělení. Je to autentické a není to jen o reklamním sdělení. A to je přesně to, co GenZ vyžaduje. Autentičnost. Upřímnost. Opravdovost. ☝ Ač kontroluji a schvaluji scénáře, myslím, že i já jsem pro ně ideální klient. Moc jim do toho nezasahuji. Mně stačí vidět výsledky a čísla, která pomalu, ale jistě stoupají každý týden. Díky tomu jsem i v klidu, vidím, že nastupující generace se umí prodat a se zapálením dělají, to co je baví. 🥳“
Andrew Guleck
Andrew GuleckHopi Popi, a.s.
Read More
“I chose ShortPRO because I knew that they had experience and knowledge of the Vietnamese sector and community in the Czech Republic. And also because they had experience in social media targeting Czech consumers focused specifically on short-form videos. This was a “lethal” combination because we could communicate both to the business community, B2B, and also to B2C, the consumer. No other agency could meet these criteria. Later, I saw that there were actually two agencies owned by one of the owners of ShortPRO. There was ShortPRO and also Czech Viet. Czech Viet had experience actually deploying a Vietnamese-speaking sales staff to launch products in the večerky. So we had yet another weapon in our arsenal. Not only did we have social media B2C and knowledge of the Vietnamese community, but we also could employ a sales rep who would actually visit the shops and coordinate the entire campaign, which for us was basically having these three aspects was the reason for the success.”
Petra Juranová
Petra JuranováO2 Česká republika
Read More
„Společně s agenturou ShortPRO jsme realizovali O2 TV kampaň a byla to (jako vždy) skvělá spolupráce! Potkali jsme se celkem na 4 natáčecích dnech, které byly velmi dobře zorganizovanané, a celý štáb vždy fungoval na jedničku. Výsledkem byla zábavná lifestylová kampaň v hlavní roli s Petrem Švancarou a Naomi Adachi, která nám na YouTube, Instagramu, TikToku a Facebooku běžela 3 měsíce, a byla to za nás jedna z top kampaní za rok 2023, která nejen že přinesla očekávané výsledky, ale také jsme získali spoustu pozitivních reakcí ze strany diváků/uživatelů. Velké díky celému týmu ShortPRO, že jste s námi do toho šli, a těšíme se na další projekty. 😊"
Aneta Bouberlová
Aneta BouberlováPARTNER IN PET FOOD CZ S.R.O
Read More
„Spolupráce předčila naše očekávání. Dodaná videa překvapila svou kvalitou zpracování, profesionálním přístupem i kreativitou. Navíc za férovou cenu, která odpovídala opravdu vysoké úrovni produkce. ShortPRO rozhodně doporučujeme!“
Kristýna Černá
Kristýna ČernáSuper zoo
Read More
„Vzájemné spolupráce se ShortPRO si velmi vážíme. Při spolupráci s agenturou je pro nás vždy důležité mít flexibilně nastavenou komunikaci s lidmi, kteří jsou nadšenci a profesionálové ve svém oboru, což se nám se ShortPRO podařilo a odrazilo se to i na výsledcích, které mnohonásobně překročily stanovené cíle.“
Alexander Poplilov
Alexander PoplilovHerboxa
Read More
"We were really happy to work with ShortPRO to launch our first campaign in the Czech Republic. Their response time is extremely fast, content is managed and transferred fast and easy. Natalie (Project Manager) has been awesome being the bridge between us and the creators. Also, perfectly managed a last minute request, that helped us a lot! Highly recommended!"
Tomáš Zapletal
Tomáš ZapletalWorldee
Read More
„TikTok je nový Instagram a je potřeba se svézt na jeho vlně. Pokud se svézt chcete, nemusíte se bát jízdu svěřit ShortPRO. Nás provezli krásně, dostali jsme se na nejnižší cenu za instalaci appky vůbec. Je to mladý, dravý tým, který se podobá tomu našemu. Jestli to máte stejně, nehledejte dál. Našli jste ✌🏻“
Václav Staněk
Václav StaněkVasky
Read More
„Školení mohu jen doporučit. David ze ShortPRO je skvělý školitel a do detailů nám ukázal, jak bychom měli postupovat při rozšiřování komunikace naší značky na TikToku. Součástí školení byly nejen strategie a případové studie Davidova klientů, ale také brainstorming a vymýšlení našeho vlastního konceptu a strategie komunikace. Díky tomu máme jasnější představu o tom, jakým směrem se na TikToku chceme vydat, víme přesně jak tuto strategii zaimplementovat, na co se soustředit a čemu se vyhnout.“
Eliška Vyhnáková
Eliška VyhnákováKniha „Jak na sítě"
Read More
„David Duc ze ShortPRO se jako lektor zapojil do letošního turnusu mé Social Media Akademie. Doufám, že ne naposledy. Během jednoho odpoledne na nás naložil neuvěřitelné množství inspirace i praktických ukázek. Má velmi vzácnou kombinaci seniorního přemýšlení a zkušeností influencera. Když si představím, co zvládl s mými kurzisty za pár hodin, je mi naprosto jasné, k jakým výsledkům se lze dostat, když si vás vezme do parády na delší dobu.“
Petr Ludwig
Petr LudwigGrowJOB Institute, Konec prokrastinace, Deep Talks
Read More
„Dlouhodobě se věnuji natáčení podcastů a spolupráce mi přinesla například nové ideas na tvorbu obsahu na sociálních sítích. Společné konzultace a zároveň konstruktivní feedbacky od ShortPRO pro mě byly velmi přínosné, čemuž odpovídá vyšší počet zhlédnutí a interakcí u jednotlivých videí.“
Tereza Knířová
Tereza KnířováSodexo benefity
Read More
„ShortPRO jsme pozvali na firemní Social Media Day, aby TikTok představili našim zaměstnancům. A rozhodně jsme nešlápli vedle. Kolegové ocenili informace o datech, vstřícný přístup i ukázky zajímavých profilů.“
Previous
Next
Ať vám nic neuteče
Copyright 2024