O nás
O agentuře ShortPRO
ShortPRO je marketingová agentura specializující se nejenom na generaci Z. Působí na trhu od roku 2020, přičemž od TikToku se postupně přesunula až ke kompletnímu zajištění marketingu. Nyní ShortPRO působí celosvětově se sídlem v Praze.
Vybraní klienti
Zakladatelé
Spoluzakladatel & Jednatel
David je jedním z výrazných školitelů marketingu, zejména kolem sociálních sítí a TikToku. Pod rukama mu prošlo stovky studentů a firem jako jsou PwC, ISIC, L'Oréal, Správa Železnic, Direct Pojišťovna, Super zoo a další.
David byl v roce 2024 jediným externím školitelem globální firmy GTS Alive, pod kterou spadají projekty jako ISIC, ITIC či IYTC. Přečtěte si více →
Kromě ShortPRO se David věnuje také pomoci firmám s proniknutním do vietnamské komunity žijící v ČR, a to skrze firmu Czech Viet.
Konference:
Content First, Czech Social Awards, Digisemestr, LiSummit, Creative Academy, Trend roku 2024: Jak na videa v PR?
Spoluzakladatel & Jednatel
Vítek je CEO agentury ShortPRO a má na starosti plynulý chod celé agentury. Kromě toho se Vítek angažuje v rámci vymýšlení strategií pro klienty, a to nejenom v rámci marketingu, ale celkově v byznysu.
Kromě ShortPRO se Vítek věnuje také projektu JANDASPORT, kde propojuje sportovce se značkami, a firmě JANDA Consulting specializující se na vedení účetnictví, daně a právo.
Konference:
Czech On-line Expo, LiSummit, International E-commerce Summit, Esport & Gaming Summit, Social Restart, Sustainable Future, Pitch Boat, Diversity Summit, Affiliate konference, ARfest, European Finance Investment Summit, PR Work: Komunikační trendy roku, Marketing RULEZZ - "All about TikTok", Reshoper, E-commerce Day, PR Camp, Marketingové digitalky, Jeden svět Olomouc, Creative Academy, PPC Restart
ShortPRO v médiích
ShortPRO v podcastech
ShortPRO x WebTop100
ShortPRO x Oranžáda
ShortPRO x Právo v kostce
ShortPRO x Seznam Zprávy
Nejbližší akce
Come and listen to us
PPC Restart 2024
- 23.5.2024
- 09:00-17:00
- Kino Lucerna, Vodičkova 36, Praha 1
Co-founder and CEO of ShortPRO, Vít Janda, will speak at the conference on the topic:
"What do we see in the data from TikTok ads, short videos across social media about this often underestimated group of shoppers? Generation Z makes up one-third of the world's population and will eventually become the largest purchasing power in the market. What is crucial from the perspective of performance marketing to attract this target audience? You will find out in the lecture interwoven with data, statistics, and examples."
Previous Events
Chcete si s námi pokecat?
Moc rádi.
Ať už se jedná o tištěná či online média, podcasty nebo konference, vždy rádi nasdílíme naše zkušenosti a poznatky ze světa TikToku, krátkých videí, generace Z, sociálních sítí či AI.
Our divisions
Case studies
Cooperation with us
Copyright 2024